Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PrzemJan | użytkownik

imię i nazwiskoPrzemek Jania adresStolica zarejestrowany22.01.2009 @15:59:13 ostatnio na stronie19.01.2013 @11:55:30

siemano wszystkim !

o sobie mogę powiedzieć dużo i nic...
myslę że nie muszę się wypowiadać... mam nadzieje że nadrobią zdjęcia

podziękowaL

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2743363
digarty69 komentarze421 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D60 18-55 mm / Nikon Coolpix S210

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Farien    12.07.2009 @19:14:59
Dzięki. Ciekawą masz galeię
~sandradrzymala    12.07.2009 @16:09:22
~phil92    12.07.2009 @15:18:22
dzięki
_______
http://www.nieckowiak.pl - Portfolio
mówi się trudno i pstryka się dalej
~jacekmik    12.05.2009 @10:45:14
thx
~sandradrzymala    11.05.2009 @22:11:45
dziękować :D
ostatnio edytowane: 2009-05-11 22:12:02
~goga626    03.03.2009 @19:00:17
dzięki
_______
"Choć radość jest krótka,
poprzedza ją jeszcze długa nadzieja,
a po niej zostaje jeszcze dłuższe wspomnienie."
~MeryLu    03.03.2009 @18:40:15
dzięki za wizytę u mnie . pozdrawiam M.
~tomek79    03.03.2009 @18:07:17
thx!
_______
FIA
~agtt    03.03.2009 @18:02:43
dzięki : )
_______
bang bang, shot dead. everybody's gone mad.
~Pacykarz    01.03.2009 @14:35:06
dzięki a no szumi ale większego wyboru jak iso 800 nie miałem niestety więc szumi. a co do głębi ostrosci to jest zamierzona ale sie nie spodobała ;] dzieki za koma pozdrawiam
_______
Aparat z możliwością nagrywania filmów to wstyd...
~idontknowany    26.02.2009 @21:00:05
dzieki ;D
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~emmett    26.02.2009 @19:00:59
gracias :P
_______
"Can you still see the heart of me ..."
dziękuj ale też oceniaj
~KarolaJ7    26.02.2009 @18:25:34
Danke
_______
Serdecznie zapraszam do mojej galerii.
~mychna    22.02.2009 @16:10:26
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~mychna    22.02.2009 @16:08:38
pięknie dziękuję
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~matek2145    22.02.2009 @16:06:15
dzięki
~LieTta    16.02.2009 @16:16:14
Dziękuję
~Otokowa    13.02.2009 @00:00:27
Dziękować
_______
Oceniam szczerze ! Nie złośliwie...
~reggaenights    04.02.2009 @21:51:21
ale... tu nie chodzi czy on wysoko skacze,tylko o zdjęcie chyba ?
_______
takie bla bla bla?
~priviet    27.01.2009 @17:31:42
dzieki
_______
"...fotografia nie ma zasad. To nie sport. Ważny jest efekt, a nie sposób, w jaki został osiągnięty."
~Andrukianiec    26.01.2009 @14:25:59
Widzę całkowite zmiany xD Nowy aparat-nowe konto xD
_______
Bawić się !
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt